zondag 29 april 2012

NS Wandeling Belmonte heen en terug

Afgelopen donderdag was het weer eens tijd voor een langere wandeling met de wandelsite.
Bijna 33 km gelopen, volgens de runkeeper mijn langste wandeling.
Het beginpunt was NS Ede- Wageningen.
Een vriendin van me uit Zwolle zou ook meelopen maar zij heeft zich vastgereden in de file.
Nee dan de NS..... Veel zekerder. Maar niet heus.
Gelukkig neem ik altijd een half uur respijt en dat had ik die dag ook nodig.
Zo kwam ik precies op tijd om 10 uur aan.
Een club van zes hele gezellige mensen dit keer.
Vanaf het station lopen we via de Sysselt,Celtic fields, Bosbeek en Veluwse sprengen. Via de stuwwal komen we in het bloeiend Arboretum.De wandeling eindigt in Wageningen.We hebben de wandeling weer helemaal terug gelopen.


Het begin van de wandeling.





Arboretum



Uitzicht op de rivier.(Gemaakt door Ton Aries)

Bijtjes.









Dat was het laatste deel van de wandeling.
Deze wandeling kan ik van harte aanbevelen.
Als 32 km teveel is wandel je gewoon alleen de heenweg en ga je met de bus vanaf Wageningen weer 
naar Ede- Wageningen NS.
Het wandeltempo was pittig de mede wandelaars heel leuk en gezellig.
Keep on walking.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig zo'n arboretum. Het ziet er weer mooi uit. Maar alleen heen is dus toch ook al 16,5 km. Dat vind ik al pittig, maar lijkt me geweldig!
    Op naar je volgende wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kun jij zeker aan Irene.
    In de Meinweg was het ook zoiets meen ik.

    BeantwoordenVerwijderen